4 Μαρ 2016

Γ & Δ + Στ ..συν-γράφουμε


Δεν είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιούμε διάφορες κατασκευές για να ενισχύσουμε το ομαδικό πνεύμα, τη συνεργασία, το συντονισμό, έννοιες που όταν εφαρμόζονται πετυχαίνουν εξαιρετικές αλλαγές, αποτελέσματα. 

Αυτά λοιπόν τα αποτελέσματα, αλλά και οι διαδικασίες επίτευξής τους,  αλλάζουν τις "δομές" σε μια μαθητική αίθουσα. Όχι προς το καλύτερο ή προς το χειρότερο, αλλά προς το διαφορετικό. 


Με τις "μηχανές" αυτές δίνεται η δυνατότητα σε μαθητές να αναλάβουν ηγετικό ή άλλο ρόλο, να αναδείξουν δεξιότητες, να μάθουν να συντονίζονται με άλλα μέλη της ομάδας σε κοινό στόχο.

Στο σχολείο μας δεν κάνουμε "σφιχτούς" προγραμματισμούς που ή θα εφαρμοστούν ή θα αποτύχει η προσπάθεια. Μας αρέσει να αφήνουμε μια ιδέα να εξελίσσεται και να απολαμβάνουμε κι εμείς τις μαθητικές πρωτοβουλίες και αλλαγές. 

Έχοντας λοιπόν ως γνώμονα δηλώσεις όπως:
  • Μάθηση είναι η ανατροπή του αναμενόμενου και 
  • Μαθαίνω να παίζω, γιατί όταν παίζω μαθαίνω... (ισχύει και για μας τους μεγάλους αυτό φυσικά)
Κλωστομόλυβα
singrafeas2...προχωρήσαμε στη χρήση των "Συν-γραφέων" και των "Κλωστομόλυβων". 
Τα κλωστομόλυβα δεν τα έχουμε ξαναδημοσιεύσει, στους "Συν-γραφείς" όμως είχαμε γράψει...
Ο «Συν-γραφέας» αποτελεί το βασικό εργαλείο για ένα ακόμα παιχνίδι «συνοχής της ομάδας» (team building game) που χρησιμοποιείται στη φυσική αγωγή και όχι μόνο.
Φαινομενικά, οι πρωταρχικοί στόχοι του «Συν-γραφέα» επικεντρώνονται στο συντονισμό, στο συχρονισμό, στη συνεργασία και κατ΄επέκταση στη συνοχή της ομάδας.

Ο πιο ουσιαστικός όμως στόχος του συγκεκριμένου εργαλείου, είναι η εξάσκηση λεπτών κινητικών δεξιοτήτων.
Και μετά από τόση εισαγωγή, ας μιλήσουν οι φωτογραφίες των (συν)δράσεων..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...