Κυριακή, 31 Μαΐου 2015

Στις 10 Ιουνίου 2015...


Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με έγγραφο της Γενικής Δ/νσης Προσωπικού Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ:

Στις 10 Ιουνίου 2015 θα πραγματοποιηθούν συνεδριάσεις συλλόγων διδασκόντων και διεξαγωγή της διαδικασίας της ψηφοφορίας, για τις εκλογές ανάδειξης Δ/ντών Σχολικών Μονάδων.

Τη συγκεκριμένη μέρα:
  • Δεν θα πραγματοποιηθεί η τελευταία διδακτική ώρα
  • Όλοι οι μαθητές θα αποχωρήσουν στις 12:25 από το σχολείο, 
  • Δεν θα λειτουργήσει  το ολοήμερο πρόγραμμα. 

Σάββατο, 30 Μαΐου 2015

Β τάξη - Μεταμορφώσαμε ένα δέντρο

Ξεκινήσαμε την ενότητα στο μάθημα της Μελέτης για τα "ΦΥΤΑ".


Οι μαθητές καλούνται να παρατηρήσουν και να σχολιάσουν τις φωτογραφίες του βιβλίου συνδέοντας τες με προσωπικά βιώματα.
Στόχοι του μαθήματος, οι μαθητές:

  • Να γνωρίσουν τα είδη των φυτών και να τα 
  • ταξινομήσουν σε δέντρα, πόες, θάμνους καθώς και σε φυλλοβόλα και αειθαλή. 

Τρίτη, 26 Μαΐου 2015

Ε τάξη - Επίσκεψη στο Digital Arts Festival - "Ζωντανεύοντας την εικόνα"



Το Athens Digital Arts Festival (ADAF) είναι ένα Διεθνές Φεστιβάλ Ψηφιακών Τεχνών και αποτελεί μια γιορτή του ψηφιακού πολιτισμού, μια ετήσια συνάντηση που φέρνει σε επαφή μια παγκόσμια κοινότητα καλλιτεχνών και κοινού. Στόχος του Athens Digital Arts Festival είναι να ενθαρρύνει, να ενεργοποιήσει και να προωθήσει όλες τις όψεις της ψηφιακής δημιουργίας φιλοξενώντας καλλιτέχνες και κοινότητες της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Το «Ζωντανεύοντας την εικόνα» είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την μαθητική κοινότητα πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Στόχος του προγράμματος είναι οι μαθητές να γνωρίσουν τον σύγχρονο ψηφιακό πολιτισμό αλλά και την άμεση εμπλοκή τους με προσφιλή ψηφιακές μορφές τέχνης, όπως το animation

Πιο συγκεκριμένα, είναι ένα ειδικά διαμορφωμένο για τις μαθησιακές ανάγκες και την ηλικία τους animation workshop, έχοντας την ευκαιρία να «ταξιδέψουν» μαζί με έμπειρους animators από την βασική αρχή της δημιουργίας του σχεδίου έως τη σύνθεση της κίνησης, φτιάχνοντας και παίρνοντας μαζί τους φεύγοντας τις πρώτες τους animation δημιουργίες.


Δευτέρα, 25 Μαΐου 2015

Γ τάξη - Ξέρετε να τρώτε υγιεινά; Εμείς μάθαμε!

Η αξία της σωστής διατροφής

Με αφορμή την ενότητα του σχολικού βιβλίου της Γλώσσας: "Καλή όρεξη", ασχοληθήκαμε διαθεματικά με τη διατροφή.

Συζητήσαμε για πολλά θέματα όπως:

Κυριακή, 24 Μαΐου 2015

Α+Β τάξεις - Αισιοδοξία Γέλιο Αγκαλιά Παιδί Ηρεμία...

Τη φετινή χρονιά οι Α και Β τάξεις υλοποιήσαμε ένα Σχέδιο Δράσης για τα συναισθήματα. 

Στόχοι του Σχεδίου ήταν, οι μαθητές:
  • Να εκφράζουν τα συναισθήματα τους, 
  • να οικοδομούν - δημιουργούν υγιείς σχέσεις, 
  • να διαχειρίζονται - ελέγχουν τα αρνητικά συναισθήματα, 
  • να καλλιεργήσουν τις κοινωνικές σχέσεις και φυσικά 
  • να συνεργάζονται.

Σάββατο, 23 Μαΐου 2015

Β τάξη , Αν - ήσυχα Νέα 2

Αφορμή ...οι ίδιοι οι μαθητές.
Αποφάσισαν ότι ήθελαν να φτιάξουμε και δεύτερο τεύχος μιας και έχουν εξοικειωθεί με τις εφημερίδες και το περιεχόμενο τους.
Επιλέξαμε:

  • Επαγγέλματα που έχουν χαθεί
  • Όμορφοι τόποι της πατρίδας μας
  • Παιχνίδια από τα παλιά χρόνια
  • Αινίγματα -Πληροφορίες για τα ζώα
...κι αφήσαμε την τελευταία σελίδα για να γράψουμε ευχές για το καλοκαίρι που πλησιάζει!


Παρασκευή, 22 Μαΐου 2015

Β τάξη - Από τα παλιά τα χρόνια μέχρι σήμερα και... χωρίς καλώδια


Διαβάσαμε τα παιχνίδια από τα παλιά χρόνια που μας πρότεινε το βιβλίο της Γλώσσας και στη συνέχεια συλλέξαμε
πληροφορίες από γονείς, παππούδες και γιαγιάδες.

Τα καταγράψαμε στην εφημερίδα της τάξης. 


Μερικά από αυτά ήταν:
το εφτάπτεροαμάδεςμπερλίνακουτσόσκοινάκι.

Αποφασίσαμε λοιπόν να αφιερώσουμε τη σημερινή μέρα σε παιχνίδια. Βγήκαμε στο προαύλιο και παίξαμε:

  • Μικρή Ελένη
  • Περνά περνά η μέλισσα
  • Κουτσό
  • Λύκε λύκε είσαι εδώ
  • Αγαλματάκια

Τετάρτη, 20 Μαΐου 2015

Β τάξη - Για να γελάσουμε ...Δημιουργούμε, Φανταζόμαστε, Ξεπερνάμε τα όρια...που οι μεγάλοι έχουν!


Στο μάθημα της Γλώσσας ξεκινήσαμε την ενότητα που είχε τίτλο 

"Για να Γελάσουμε".



Στόχος:  Η εξοικείωση με χιουμοριστικά κείμενα και τρόπους παραγωγής του αστείου.


Διαβάσαμε το κείμενο του Τζιάνι Ροντάρι που γίνεται αναφορά στο κλασικό παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας όπου τα παιδιά κατανοούν πώς το λάθος προκαλεί γέλιο.


Ακολούθησε η παραγωγή ενός "ανάποδου" παραμυθιού από τους μαθητές που είχε σαν στόχο να καλλιεργήσει τον προφορικό και γραπτό λόγο αλλά και τη φαντασία τους.

Βασικοί ήρωες....η καμηλοπάρδαλη ,ο πελεκάνος και η χρυσομαλλούσα!

Τρίτη, 19 Μαΐου 2015

Εισαγωγή μαθητών στα Πειραματικά Σχολεία και στα Πρότυπα Σχολεία για το σχολικό έτος 2015-2016


Σας ενημερώνουμε ότι στην ιστοσελίδα της Δ.Ε.Π.Π.Σ. http://depps.minedu.gov.gr , έχουν αναρτηθεί οδηγίες για την εισαγωγή των μαθητών στα Πειραματικά και στα Πρότυπα Σχολεία για το σχολικό έτος 2015-2016.

Πέμπτη, 14 Μαΐου 2015

Εγγραφές στα Δημοτικά Σχολεία για τη σχολική χρονιά 2015-2016

Οι εγγραφές στο σχολείο μας θα πραγματοποιούνται  όλες τις εργάσιμες ημέρες, από 

2 έως 15 Ιουνίου 2015 από τις 08:00 ως 09:30 
και από 
16 έως 19 Ιουνίου από τις 08:00 ως 11:00






Χάρτης περιοχής 7ου και 14ου Δημ. Σχ. Ηρακλείου Αττικής









Στην Α τάξη εγγράφονται υποχρεωτικά τα παιδιά που γεννήθηκαν από:
1- 1- 2009 μέχρι 31 - 12- 2009
Tα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την εγγραφή στην Α΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου είναι:

α. Πρόσφατο Πιστοποιητικό γέννησης, Δήμου ή Κοινότητας για την εγγραφή του μαθητή στα οικεία μητρώα ή δημοτολόγια, το οποίο εκδίδεται το τελευταίο πριν την εγγραφή τρίμηνο και στο οποίο αναγράφεται ολογράφως και αριθμητικώς η ημερομηνία γέννησης.


Τετάρτη, 13 Μαΐου 2015

Α+Β τάξεις - Συν-γράφουμε ...ξανά!

12ο Δ.Σ. Ζωγράφου και 14ο Ηρακλείου Αττικής συν-γράφουμε ξανά... Αυτή τη φορά όλη η εργασία έγινε ψηφιακά με τη χρήση του storybird.


Στο 12ο Δ.Σ. Ζωγράφου οι μαθητές του Β1 ξεκινήσαμε το παραμύθι μας...
                           

Στο 14ο Δ.Σ. Ηρακλείου Αττικής οι μαθητές της Β΄τάξης συνέχισαν ...

Το ίδιο ακολούθησε και με τα άλλα δυο τμήματα. Η Α΄τάξη του 14ου Δ.Σ. Ηρακλείου Αττικής ξεκίνησε την ιστορία και το Β3 τμήμα του 12ου Δ.Σ. Ζωγράφου την ολοκλήρωσε.

Τα παραμύθια μας δημοσιεύτηκαν ....κλικ και καλή ανάγνωση!


Τρίτη, 12 Μαΐου 2015

Γ τάξη - Τελικά μας αρέσει και η Ιστορία!

Ξεκινώντας τη μελέτη του δεύτερου μέρους της Ιστορίας, που αναφέρεται στην Προϊστορία, οι μαθητές δυσανασχέτησαν. Πίστευαν ότι δεν θα είναι τόσο διασκεδαστικό πια το μάθημα όσο ήταν της Μυθολογίας. 
Γρήγορα όμως η γνώμη τους άλλαξε όταν:










Δευτέρα, 11 Μαΐου 2015

project: S-e-odoxo


Περίεργο όνομα για σχολικό project !

Ακούγεται σαν φάρμακο! S-e-odo-xo!

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν από αυτό...τι σημαίνει S-e-odo-xo;


S = ες
e = ι
odo = οδο
xo = ξώ

Αν τα διαβάσουμε όλα μαζί...."ορθογραφημένα"
...και ναι, είναι φάρμακο για όσους βλέπουν το ποτήρι μισοάδειο και όχι μισογεμάτο

η κλικ στη φωτογραφία...
της αριστερής στήλης

Κυριακή, 10 Μαΐου 2015

Γιορτή της Μητέρας - Ιστορικά...

Η Αρχαία Ελλάδα είναι η πρωταρχική πηγή αναφοράς στην "γιορτή της μητέρας". Ήταν γιορτή της άνοιξης όπου λατρευόταν η Γαία, η μητέρα Γη, μητέρα όλων των θεών και των ανθρώπων. Αργότερα την αντικατέστησε η κόρη της η Ρέα η σύζυγος του Κρόνου, μητέρα του Δία και θεά της γονιμότητας. 



 Μία νεότερη εκδοχή ήταν η αποκαλούμενη "Mothering Sunday", που μας μεταφέρει στην Αγγλία του 1600. Αυτή η μέρα γιορταζόταν την 4η Κυριακή της Σαρακοστής προς τιμή όλων των μητέρων της Αγγλίας. Κατά την διάρκεια αυτής της μέρας, οι υπηρέτες που έμεναν στα σπίτια των αφεντικών τους έπαιρναν μία μέρα άδεια για να επιστρέψουν στα σπίτια τους και να περάσουν την ημέρα με τις μητέρες τους.

Σάββατο, 9 Μαΐου 2015

Η δεύτερη Κυριακή του Μαΐου...

Όπως οι περισσότεροι γνωρίζουμε, έχει καθιερωθεί παγκοσμίως η δεύτερη Κυριακή του Μαΐου να είναι αφιερωμένη στις μαμάδες μας.
Για αυτό το λόγο και εμείς για να τις ευχαριστήσουμε για όλα όσα μας έχουν προσφέρει και να τους χαρίσουμε κάτι φτιαγμένο από καρδιάς επιλέξαμε να κατασκευάσουμε ένα βάζο που να μοιάζει με μπουκέτο.

Χρειαζόμαστε:

1. Ένα χάρτινο πιάτο κατά προτίμηση χρωματιστό.

2.Ένα πλαστικό ποτηράκι και αυτό χρωματιστό πράσινο.

3. Συνδετήρες (τουλάχιστον 6).

4. Χρωματιστά χαρτόνια .

Η διαδικασία είναι απλή ,εύκολη και καθόλου δαπανηρή.Αρκεί να δει κάποιος τις φωτογραφίες για να καταλάβει κανείς το πως φτιάχνεται.Πίσω από κάθε πέταλο θα στείλουμε και τις δικές μας μοναδικές ευχούλες.


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΜΑΔΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ



Β τάξη - Ένα λουλούδι για τη μαμά που γιορτάζει

Γιορτάζουμε τη μητέρα τη δεύτερη Κυριακή του Μαΐου. 

Με ένα λουλούδι, μια αγκαλιά, ένα φιλί, της δείχνουμε πόσο πολύ την αγαπάμε και πόσο σημαντική είναι στη ζωή μας.

Έτσι λοιπόν και εμείς αποφασίσαμε να φτιάξουμε για να της χαρίσουμε ένα χάρτινο λουλούδι.

Την ιδέα την πήραμε από το βιβλίο της Γλώσσας που μας έδινε συγκεκριμένες οδηγίες για το πως θα το φτιάξουμε. 



Δεν μείναμε όμως εκεί ...

Παρασκευή, 8 Μαΐου 2015

Με πρωτοβουλία του Συλλόγου Γονέων του σχολείου μας...

οι σκάλες που οδηγούν στους ορόφους, 
άρχισαν να μεταδίδουν μηνύματα...
και μόλις άνοιξαν οι πόρτες για ν' ανέβουν οι μαθητές, ακουγόταν συνεχώς ένα φωνήεν!!!
το...αααα!!!


Τετάρτη, 6 Μαΐου 2015

Α+Β τάξεις- Γλώσσα, Περιβάλλον


Στο μάθημα της Γλώσσας των Α και Β τάξεων αφού επεξεργαστήκαμε κείμενα για τη θαλάσσια χελώνα, συζητήσαμε για ζητήματα περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης, είδαμε  σχετικά video και μιλήσαμε για την προστασία των υπό εξαφάνιση ζώων.


Τρίτη, 5 Μαΐου 2015

Δ τάξη - Συζωγραφίζουμε...

Τι θα πει αυτό;  Συζωγραφίζουμε;
Θα πει.... Αποφασίζουμε από κοινού ένα θέμα. 
Θα πει.... Αποφασίζουμε ποιο κομμάτι του θέματος θα κάνει ο καθένας μας. 
Θα πει... Ζωγραφίζω το κομμάτι μου αλλά έχω το νου μου και στο τι κάνει ο συζωγράφος.
Θα πει....Πως πρέπει να βρίσκομαι σε διαρκή συνεργασία με τα μέλη της ομάδας μου 
Θα πει... Αφού ολοκληρώσουμε τα σχέδιά μας, τα ενώνουμε.
Θα πει....Για να τα ενώσουμε πρέπει να ανακαλύψουμε αλχημείες, κοψίματα, κολλήματα...
Και αυτό ξεκινήσαμε να κάνουμε....

και αυτό ακριβώς κάναμε...

Δευτέρα, 4 Μαΐου 2015

Στ τάξη - English, Human Rights

First, we talked about human rights. Then, we watched a video concerning the most important human rights; the title of the video was : "The 30 articles of the Universal Declaration of Human Rights". While the pupils of the 6th class were watching the video, they were holding a handout which included the above human rights. During the video, I was giving them the meaning of any unknown words. Later, I gave them another handout translating the 30 articles of human rights. Finally, I asked them to choose one of the above human rights and make a poster about it.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...