Τετάρτη, 25 Φεβρουαρίου 2015

Γ τάξη - Καταγράφοντας τη Μυθολογία...με το δικό μας τρόπο!

Είχαμε ξεκινήσει το Σεπτέμβριο του 2014, από εδώ...
Ο χρόνος δεν πέρασε ανεκμετάλλευτος. Γίνονταν αρκετά στην τάξη μας. Αρχή μας,...ό,τι ξεκινάμε, ολοκληρώνεται, στον καιρό του. Έτσι λοιπόν έφτασε στην ολοκλήρωσή του το συνεργατικό project που ξεκινήσαμε παρέα με το Γ2 τμήμα του 1ου Δημ. Σχ. Παπάγου. Ασχοληθήκαμε με την Ιστορία. και από κοινού κατασκευάσαμε ένα βιβλίο!
Με τη δική μας εικονοεκδοχή για τα μυθολογικά δρώμενα. Αυτό το βιβλίο δεν είναι ένα κοινό βιβλίο. Δε χρειάστηκε εκδότη. Δε χρειάστηκε καμιά μηχανή για να γεννηθεί. Χρειάστηκε συνεργασία όμως. Συνεργασία όλως όσων κατά τη γνώμη μας είναι ζωτικοί παράγοντες για τη μεγιστοποίηση του εκπαιδευτικού αποτελέσματος. Και λειτούργησαν όλα όπως το σχεδιάσαμε και προσπαθήσαμε γι αυτά. 
Σας παρουσιάζουμε την τελική φάση της δημιουργικής μας συνεργασίας. Δεν υπάρχουν δευτεραγωνιστές αυτού του "έργου". Ο καθένας ήταν μόνο πρωταγωνιστής στον τομέα του. 
Τους ευχαριστούμε όλους! :-)
Έλαβαν λοιπόν μέρος:
  • Μερόπη Μανταίου - Δασκάλα της Γ τάξης,  14ο Δημ. Σχ. Ηρακλείου
  • Νικολέτα Ψιλού - Δασκάλα της Γ2 τάξης, 1ο Δημ. Σχ. Παπάγου
  • Έρη Σουρούνη, Εικαπιδευτικός Εικαστικών, 1ο Δημ. Σχ. Παπάγου
  • Γιώργος Γαμβρινός - Δ/ντής,  14ο Δημ. Σχ, Νέου Ηρακλείου
  • Οι μαθητές των... Γ τάξης 14ου Ηρακλείου και Γ2 τάξης 1ου Παπάγου 
  • Λία Ζαγκλαβίρα, Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 14ου Δημ. Σχ. Νέου Ηρακλείου
  • Μιχάλης Θαναηλάκης, επαγγελματίας στο χώρο των βιομηχανικών ειδών.    
  • ΞΥΛΟΤΕΧΝΙΚΗ, Κώστας Χριστόφορος
και για την ιστορία της Μυθολογίας...
14ο Ηρακλείου

1ο Παπάγου









Ο κ.Μιχάλης! Ο άνθρωπος που δίνει τη λύση
στα τεχνικά θέματα που δημιουργούνται στο
14ο Ηρακλείου. Έτσι κι αυτή τη φορά...
Μιχάλη,
τι βίδες χρειάζονται για να γίνει βιβλίο;
















Απλά πράγματα. Αυτές....
Έτοιμοι. Πάμε στο σπίτι για τη συναρμολόγηση


Πρέπει να σταθεροποιηθούν οι τέντες μαζί με το mdf.
Οι βίδες πρέπει να συγκρατήσουν και τα δύο υλικά




Όλα καλά. Μια παρατήρηση. 
Το τρυπάνι ζεσταινόταν πολύ καθώς 
περνούσε τα τεντόπανα (συνθετικά υλικά).
Λίγη απροσεξία και αποκτά κανείς  "παράσημο",
λόγω της θερμοκρασίας αυτής. 

Πλησιάζουμε στο στόχο. 


Μετράμε, σημαδεύουμε, βιδώνουμε. 






Το αποτέλεσμα της συνεργασίας,...
Εκπαιδευτικών, Μαθητών, Γονέων, Επαγγελματιών.  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...